Zuidoost Azië - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Liza Coyer - WaarBenJij.nu Zuidoost Azië - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Liza Coyer - WaarBenJij.nu

Zuidoost Azië

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

09 April 2015 | Thailand, Bangkok

Na veel vragen of ik nog een blog ga bijhouden van mijn nieuwe avonturen, geef ik in. De laatste keer beviel het me eigenlijk wel. Deze keer zal ik het alleen niet steeds op Facebook posten (maar je kunt je altijd inschrijven voor de mailinglist).

Ik heb er inmiddels 2 vluchten opzitten, en nu wacht een tikje vermoeid op mijn derde en laatste vlucht naar Chiang Mai.

Een paar eerste indrukken:
• De NS is stom. Waarom moest die stomme locomotief van Eva’s trein nu weer kapot gaan juist toen ze me wilde uitzwaaien?
• Ik weet niet helemaal wat ik moet denken van alle blanke mannelijke 55+ers met beige kleding en een buikje die alleen in het vliegtuig naar Thailand stappen (toch te veel documentaires gekeken?!).
• Vliegtuigstoelen slapen nog steeds niet lekker. Misschien moet ik toch eens aan yoga gaan doen, misschien komen die posities nog eens van pas.
• Als je hier rijk bent en “Royal Silk” reist, is er een ontvangstcomité van zo’n 20 personen in mooie kledij voordat je gaat vliegen, inclusief liedje, foto’s en applaus.
• Aziaten zijn helemaal niet zo klein, of in ieder geval niet die naar het vliegveld komen. Het valt reuze mee.
• WHAAA IK BEN ER BIJNA! ZIN IN!

  • 09 April 2015 - 10:33

    Ineke:

    Leuk dat je gaat bloggen Liza! Ik ga het helemaal volgen! Heerlijk uitrusten in Chiang Mai! Dikke kus

  • 11 April 2015 - 20:05

    Conchita:

    super liza!! We gaan je volgen alsof we ook een beetje mee zijn! Geniet van de prachtige indrukken daar....dan genieten wij op afstand mee!! Veel plezier. Conchita en familie. xxx

  • 12 April 2015 - 10:39

    Lidy:

    leuk Liez. We zitten nu al te twijfelen of we naar Thailand gaan, dus maak ons warm . Dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 12016

Voorgaande reizen:

08 April 2015 - 03 Juli 2015

Zuidoost Azië

11 Augustus 2013 - 22 December 2013

Studeren in Montréal

Landen bezocht: